már 05 2010

Tavaszi autósposzt

Csókolomot köszönt a március is, aminek duplán örülök. Főleg azért mer vihetem a verdát műszakira meg zöldkártyára is egybe. Na jó, ennek kurvára nem örülök, ugyanis egy vagyon lesz az egész hajcihő, főleg mióta kitalálták hogy évenként kell csináltatni. Hogy jó idő lesz az meg csak fasza, de még jobb hogy visszatér a forma 1 végre, aztán lehet sikongatni a képernyő előtt. Már akit érdekel persze vagy be nem alszik rajta, van aki nagyívből lefossa az egészet.

Én kábé 2005-ben kezdtem el igazán nézni az egészet, és ottragadtam előtte. Akkor volt a nagy Alonso-Raikönnen csata. 2006-ban meg olyanokat ordibáltam a tévé előt hogy muternak meg kajak ilyesmi volt a fejébe hogy mi a búbánatos faszt óbégat ez ott benn a szobába. Schumacher fan az rengeteg van a világon, na én valahogy egyáltalán nem mondanám magam annak, már csak azért se mer aki csak annyit hall hogy forma egy, akkor nem a P mobil száma jut róla eszébe egyből, hanem az hogy sumáher, meg ferrári. Én éppen hogy ezt utáltam az egészbe, és most lehet köpködni engem pofán hogy nem állok be a sorba, de igenis nekem nem szimpatikus a figura. Ez van. Elismerem hogy tehetséges pilóta, úgy mint Hamilton, de ő érte sem rajongok igazán. Az hogy mit hoz a 2010-es idény arra viszont nagyon kíváncsi leszek. Két hét sincs, és lehet izzítani a televizsönt, hogy halljam ahogy a Palikot torka szakadtából ordibálni hogy háddemicsinál. Egyébként meg szinte az a legjobb az egészben, akkor a Gyula meg se mer szólalni a Laci mellett. A Főnök az főnök igaz Gyula?

Egyik csütörtöki nap meg kisebbféle jó idő volt olyan igazi tavaszias, napsütéses sportkipufogós, nagymotorkihozós, csajoknak kebleket mutogató jóidő, ki is hoztam a lovakat sétáltatni a garázsból, mind a hetvenötöt. Valahogy mindig úgy érzem 1.5 literes motor helyett jobban állna az 5.1-es, de ez nem éppen az az ország ahol ezt megteheti az ember csak úgy. Persze ha kurva sok lóvéd van mindent megtehetsz. "Széles a sevi, mint a kombájn, élvezd a kábriót, fíl dö szánshájn" szól a belgától a gyaloglás vége, és milyen igaz lehet, csorog is a nyálam. Na el tudnám magam képzelni egy fortyogó teniszpálya elejű, és uszómedencehátuljú tepsibe napgéppel a fejemen úgy ahogyan sokan mások, miközben állok a pirosnál aztán szól a bondzsovi. Persze csakis hétvégi verdának, azzal nem járnék a teszkóba farhátat venni az is száz. Már csak azért se mer 5 parkolóhelyet elfoglalna a gépezet így hosszába. Aki vezetget nem árt ha jobban odafigyel pár dologra. Elsősorba a csajokra akik az utcán mennek csöcsöket, segget kidobva a ruha alól. Őket jól meg kell figyelni, és átengedni őket a zebrán, illletve szemkontaktust teremteni velük! Másodiknak azt hogy ne menjünk be az előttünk lévőbe a buláták figyelgetése miatt, vagy bármi ilyesmi. Harmadik tanács az, ha egy nagyon jó csajszit látunk akkor gyakoroljuk valamelyik arra alkalmas helyen a megfordulást, hogy ismét megnézhessük a bulát újra, és újra és újra. Bátrabbak be is fülyülhetnek nekik, vagy cuppoghatnak mint anno a Béres csinálta, akivel együtt melóztam. Kis figura, olyan füttyöket leejtett a nőknek hogy bújtam a hátsóülésre hogy fel ne jelentsenek. Ja igen, meg több a motoros is, őrájuk is kell figyelni nehogy baj legyen. Ajánlanék számot is a tavaszra pölö a Huey Lewis and the news-tól a power of love-ot. Kocsiba való klasszikus. Igazából nem audim van, nem is béjemvém, se karikás ostorom hanem régi vasam, de nekem jó. Ez olyan igazából szerelem, főleg csavarhúzóval meg villáskulccsal. De ha egyszer lerohadok vele az úton akkor felgyújtom. Azért persze az én rodomat is etetni kell ugyanis nem elektromos, max az ablaktörlő, de a benzinkúton önkéntelenül is elkezdtem óbégatni hogy mi a kurva anyja hogy 325 a benzin. Asszem be is fosok ha ez még feljebb kerül. Csak hát mi a faszt lehet csinálni ugyebár, tankolni meg csak kell basszameg ha már itt a jóidő.


A bejegyzés trackback címe:

https://guardian.blog.hu/api/trackback/id/tr41812655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CukojBojsÓ 2010.03.06. 20:04:05

Szemkontaktust keresni a csajokkal?? :D Na de Novii:D:D xDD
Kihagytad a sztoriból "a lányt az utcán" ;) ^^
süti beállítások módosítása