nov 23 2009

Nyári agymenések

A Sumák Kálmival meg a haverjával a Janival beültünk a nosztiba, ami itt egy lokális helyi kocsma. A fiatalok nem járogatnak úgy igazán ide mert csocsó az nista, csak a félkarú rabló. Az ötvenes korosztály azért jelentős szerepet képvisel itt. Ez nyáron történt még, csak az időjárás akkor nem hasonlított az évszakhoz. A Janikának meg már igencsak sok volt a töltet aznap este, és csak fényezte magát hogy mekkora videós miközbe vagy három poharat levert, és hogy már díjat is kapott volna ha nem kési le a hálivudi járatát. Bizonygatta hogy majd forgat nyáron rólunk egy videót amibe belevesz minket ha überfaszák leszünk, közbe meg eltántorgott még egy hubiért. Úgy vissza is jött volna cikkcakkba, ha nem kezdi el fűzni a csaposnőt aki vagy minimum háromszor volt idősebb nála. Persze még át kellett esnie azon is hogy minden ötvenes arccal lespanoljon, meg egészséget kívánni mindenkinek, utána pedig legyőzni azt a kihívást hogy visszataláljon az asztalunkhoz. Én se vagyok jobb, mert ha sok van a fejembe, én is odamondom a tósztokat. Mikor megvolt nekünk is a kellő véralkoholszint, elindultunk le szépen a városba, abba a kocsmába amiről már sokszor ugattam nektek, ahova a legtöbb fiatal jár. Egy tízenpárpercnyi gyaloglás után oda is értünk ahol elég nagy volt akkor a tömeg. Ismerős ismerős hátán, szevasz hogy vagy rég láttalak. A belső víájpi részbe meg még két csaj is hangosan beköszönt hogy milyen jót táncoltam én a bájk feszten a lédi gagára, merhogy látták videón. Ez a videó egy hosszabb história, majd talán egyszer publikálom ha nem lesz titkosítva ötven évre. Igazából az egyik csajszit úgy ismertem is de azelőtt alig ha motyogtunk volna valamit egymásnak, most meg aztán megeredt ám a szájjacsücske. A hangulat nőtt, a pénztárcám tartalma meg csökkent de úgy nemgyengén. Így a lányokat is, csak a Sumák pénzéből tudtam meghívni. Én azért rendes piát vettem rajta, nem úgy mint az egyik haverzsák, aki beadta egyszer egy csajnak hogy húszezressel szokott járni bulizni, de a csaj minőségi vodka helyett kommersz pálinkát kapott. Azt is abból amit a gyerek előkotort a zsebéből.

Ezt azért ecseteltem le nektek idáig mert kb ilyen az amikor egy hétvégi szórakozás jó irányba megy el. Viszont ott a sötét oldal amiről osztani fogom az észt, figyeljétek csak. Megfordultam már sok szőlőbuliba én is mindenféle emberekkel, ott aztán általában valaki mindig kidől, mint kisiskolás az évzáron. Az egyik csóka miután bevitte a szervezetébe a kellő alkoholmennyiséget, gondolta hogy felül a veszpára, aztán megrángatja a gázkart a motoron. A projekt nem egészen úgy sült el ahogy ő azt megálmodta, a fogai meg repültek is a levesestálba a sárgarépa mellé. A házibuliknál sem árt vigyázni, mert egyszer a Duke Peti lecsaklott a lépcsőn, utána kábé úgy nézett ki mintha hárman beleléptek volna gumicsizmával a szájába. Ő se azért botolhatott meg mert lógott a cipőfűző a bakancsából. De jó példa a Jani is, aki megfejelte a vasuti síneket, mert egy másik fullosan bepiált palit akart kimenteni azok közül. Az arcáról meg le lehetett venni kábé egy hétig azt hogy milyen is a vasuti sín szerkezete. Ha nem saját önpusztításod által sérülsz meg, akkor az is egy módja ha összevereted magad miután teszel pár csipős megjegyzést egy háromszor nagyobb meláknak a hónaljszagára. Reggel meg felébredsz fájós fejjel, hogy mégis hogy a rántalékba került a tízcentis horzsolás az alkarodra amit nem a konan vágott oda, meg mért fáj a kislábújjad. Nem egy piázós este ment át egyes spanoknál korházasbuliba, mer' ha megbotlasz a lépcsőn, vagy gyakran látogatod a bokrokat, esetleg ha bevereted a szemgolyód, az hagy helyet rajtad. Részegen meg mindenki szupermen géneket kap, mert a fájdalmat alig érzed akkor, másnap meg csipogsz hogy három foggal rágod a kenyeret. A töménnyel meg vigyázni kell ezt tapasztalatból szajkózom, mert az később csenget be, úgy mint aki porszívót árul érted. Én is beszívtam egy jópárszor, mert beájultam úgy ahogy illik. Az ötvenkétfokos házi az meg nem hazudik a szemedbe, nem árt ha eszedbe jut ez az ötödik számboka koktélod után, főleg a tizenkét éves jóskapistákra vonatkozik ez a hétából. Mert ők már kezdik az italozgatást, de úgy elég rendesen, a második pohár sörük után meg azt hiszik magukról a kiskancsók hogy ők a vándám vagy mi. A harmadik után meg újra tanulnak járni. A Mágen doki pedig megállapítja az alkoholmérgezés lehetőségét és vágtat is a mentőautó a detoxba. Szóval otthon amikor fújod a dezodort este a hónad alá, anyád nem hiába mondogatja hogy vigyázz a szádra meg a szemedre ha bulizni mész! Látjátok hogy nem hiába karattyol összevissza nektek.

A megkezdett történetre visszatérve, mi úgy mentünk el a helyről ahogy jöttünk is, tehát egészben, én már majdnem tiszta fejjel meg a Sumák is, de a Jani hallod... Róla ezt azért nem mondhatnám el, ugyanis hazafele a lakók örömére az összes házon kipróbálta hogy felhúzható-e kívülről a redőny.

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://guardian.blog.hu/api/trackback/id/tr861547355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CukojBojsÓ 2009.11.28. 17:11:50

"...hazafele a lakók örömére az összes házon kipróbálta hogy felhúzható-e kívülről a redőny."

Mi csengetni szoktunk, mikor hazafele sétálunk:D:D

Darkblogger 2009.11.28. 19:22:12

Figyelj, a Jani az nem játszik a színekkel amikor tintás... :D
süti beállítások módosítása