nov 29 2009

Úgy a blogról...

Na mivel tegnap betámadtak páran mint valami drogosok, hogy mikor írom már az új bejegyzést, elnézést kérek tőlük mert tegnapra ígértem. Azért nem kaptátok meg az adagot, mivel kaptam egy hívást egy ismerősömtől hogy itt van a városban, úgyhogy le is mentem vizitelni a kocsmába. A pultos Janitól meg bocsánatot kell kérnem, mert nem akartam lehadonászni a lámpabúrát a széktámlával.

Sokan kérdezgetik hogy mért guardian lett a blog neve. Igazából erre nagyon nem tudok válaszolni, mert ez került elő a kalapból. Most már marad ez, egy ideig biztosan. Naponta meg nem tudok posztolni, mert szerintem nem sokan kíváncsiak arra hogy lementem a boltba egy fél kiló kenyérért vagy ilyesmi. Ahogy a mondás tartja jó poszthoz meg idő kell. Sok jó visszajelzést kaptam tőletek hogy szeretitek olvasgatni, még páran fényezték is mint valami szaros porsét. Van jópár rendszeres olvasóm is úgyhogy big riszpekt nektek ezért. Ne aggódjatok be jönnek az irázmányok majd. Hogy kezeljem az elvonási tüneteteket délutánra jön az új bejegyzés a vasárnapi leves mellé.


A bejegyzés trackback címe:

https://guardian.blog.hu/api/trackback/id/tr741560387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása