jan 01 2011

2011 megjöttünk!

Igen jól látjátok, hiába dörgölitek a csipát a szemetekből! Tudom hogy kurva régen nem pirítgattam ide semmit, de hosszú idő után felnéztem a blogra és arra gondoltam mégis csak ide kéne valamit finganom! Hogy őszinteség napot tartsak igazából lusta voltam iderottyantani a dolgokat hogy mostanába merre veretünk, vátsz heppöning, vagy hogy mi a genny is zajlik most a városban meg azon kívül. Sztorihegyek lennének igazából amiket ki lehetne ragasztani az oldalra. Remélhetőleg ezek később publikálásra is kerülnek. Eljött a 2011-es év amiről igazából annyit tudnék most ideböfögni hogy ha ilyen fospisztoly év lesz mint amilyen a tegnapi szilveszteri partink második fele volt, akkor jó nagy szarban leszünk! Pedig a társaság megalakult az estére. Fácsebukon persze mindenki kicsattogtatja az üzenőfalra hogy mekkora párékba voltak és hogy a literes pezsgőket csúsztatták le a gigájukon. Na jó nem mindenki. Én nem vagyok igazából ennek a búékolásnak a híve, hiszen valakiknek úgyis sikeres lesz, valakiknek pedig az ellenkezője.

Mindenesetre azt kívánom hogy próbálja meg mindenki túlélni a 2011-es évadot a lehető legjobb módon! Písz!

 


A bejegyzés trackback címe:

https://guardian.blog.hu/api/trackback/id/tr62553144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása